Fakuma 2023, a fiera mundiale per a tecnulugia di trasfurmazioni di plastica, hè stata aperta in Friedrichshafen u 18 d'ottobre di u 2023. L'avvenimentu di trè ghjorni hà attrattu più di 2 400 espositori da 35 paesi, chì mostranu l'ultime tecnulugia è prudutti in u campu di a trasfurmazioni di plastica.Cù u tema di "trasfurmazione digitale è decarbonizazione", Fakuma 2023 hà evidenziatu l'impurtanza di i prucessi di produzzione sustinibili è digitalizzati in l'industria plastica.I visitori anu avutu l'uppurtunità di vede l'ultime macchine, sistemi è soluzioni per l'injection molding, extrusion, 3D printing è altri prucessi chjave in l'industria plastica.U spettaculu includeva ancu sessioni di cunferenza è discussioni di panel nantu à temi chjave di l'industria, chì furnisce una piattaforma per u scambiu di cunniscenza è a rete trà i prufessiunali di l'industria.
Hongrita hà assistitu à questu spettaculu unu dopu à l'altru dapoi u 2014 è hà sappiutu parechje opportunità è hà vistu l'innuvazione è u sviluppu di e capacità tecnologiche di l'industria in 2023.
U nostru stand
I nostri prudutti
Foto Sharing
Rapportu
Cù 1636 espositori (10% di più cà à l'ultimu Fakuma in 2021) in dodici sale d'esposizione è parechji spazii di foyer, a fiera hè stata riservata cum'è una celebrazione di plastica chì hà suscitatu una grande raffica di pirotecnici.Una casa piena, espositori soddisfatti, 39,343 visitatori esperti entusiastici è temi futuri - i risultati in generale sò abbastanza impressiunanti.
44% di l'espositori anu viaghjatu à Friedrichshafen da fora di Germania: 134 cumpagnie da Italia, 120 da Cina, 79 da Svizzera, 70 da Austria, 58 da Turchia è 55 da Francia.
Duranti sta mostra avemu avutu conversazioni interessanti cù i visitori di tuttu u mondu è eranu assai impressiunati.À u listessu tempu, avemu ricevutu interessu da cumpagnie 29, cumprese cumpagnie famose, chì era un viaghju assai significativu per noi.Aspittemu a prossima mostra.
Torna à a pagina precedente